poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Dawno.


Nie potrafię opanować uczuć, chociaż bym chciała. Poznałam ludzi, to chyba na plus. Dawno tu nie pisałam, to na minus. Nie chcę pisać, błąd - chcę, ale nie mogę. Zamiast tego zajmuję palce gitarą, a nawet to wychodzi mi nędznie. Może coś jest nie tak z moimi palcami? Wszystko co spod nich wychodzi, nadaje się na złom. Skończyłam nagrywać tak szybko jak zaczęłam, ale postanawiam wrócić do tego, wrócić jak najszybciej. 

Nie sypiam w domu, robimy dużo zdjęć, jem za trzech i ubieram się w czerń. Chodzę na koncerty, wyimaginowane, ale jednak. I jeszcze więcej zdjęć. Moknę w deszczu łez. Na szczęście tym razem ma mnie kto przed nim ochronić. Nie chciałabym tęsknić tak mocno. Przyzwyczajam się dość szybko. Zostało nam niewiele dni.

http://evilvision.blogspot.com
Kochanie, nie widzisz gwiazd które
ja zawiesiłem na niebie
dla Ciebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz